De Obesa Rumo a Respirar Saúde para Sempre !

EU ACREDITO !!!

5º dia e voces vao ter q me aturarrrrrrrrr !



The room The room The room is on fire follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame, sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader.

Manos arriba y abajo arriba y abajo arriba, abajo arriba y abajo todo el mundo una mano arriba solo una mano arriba nos vamos a la izquierda, a la derecha ...
izquierda, derecha izquierda, derecha izquierda, derecha izquierda, derecha (sigame, sigame) izquierda, derecha (left right) izquierda, derecha (left right) izquierda, derecha (left right)

follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame, sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader.
Uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ! Já ACORDOU??? ACORDA PRA VIDA de UMA VEZ POR TODAS !!!

Un paso izquierdo un paso derecho Un paso izquierdo y un paso derecho Un paso izquierdo y un paso derecho Un paso izquierdo y un paso derecho and clap and way PALMAS! and clap and way PALMAS PALMAS! and clap and way DAME PALMAS! and clap and way TODO EL MUNDO! UHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !

follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame, sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader.

Ahora canten conmigo todos juntos canten conmigo bueno, vamos!
I LOVE SOCA te gusta soca I LOVE SOCA te gusta soca I LOVE SOCA te gusta soca I LOVE SOCA te gusta soca
Ahora sólo uno o todos juntos dame un grito! AAAHHHHHHH!
Uhuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!Já AGRADECEU HOJE??? Já deu um abraço em alguém???????????????? Forçaaaaaaaaaaaaaaaa !!!A vida é curta demais.... Meu marido acabou de me deletar todo meu histórico e to pra matar ele, mas q se LIXEEEEEEEEEEEEEEEEE !!! eu acho vocês tudo de novo !!! CACETEEEEEEEEEEE !

follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame, sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader.

Ahora todo el mundo nos vamos poco a poco abajo nos vamos todos juntos abajo abajo abajo abajo abajo abajoo...
Vamuuuuqvamuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Y ahora, poco a poco arriba arriba arriba arriba ARRIBA!

follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame, sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader.

The room The room The room is on fire...
The room The room The room is on fire...
follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame, sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader (sigame) follow the leader, leader, leader follow the leader.
follow the leader, leader, leader follow the leader.
Uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !! vamu verrrr se não viram tudo Gostosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!! VOCES VAO TER QUE ME ATURARRRRRRRRRRRRR !!!!
Uhuuuuuuuuuuuuuu !!!!!!
Vamuuuu perder caloriassssssssssssssssssssssss , tum tum tum !!!
A japaaaaaaaaaaa deve tá enlouquecendooo o Japão !! Uhuuuuuuuuuuuu!!!

Gotta get that
Gotta get that
Gotta get that
Gotta get that that that, that that
Boom boom boom
(Gotta get that)Boom boom boom
(Gotta get that) Boom boom boom
(Gotta get that) Boom boom boom
(Gotta get that) Boom boom boom (That)
Boom boom boom (That)
Boom boom boomBoom boom boom

YoI got that hit that beat the block
You can get that bass overload
I got that rock and roll
That future flow
That digital spit
Next level visual shit
I got that (Boom boom boom)How the beat bang (Boom boom boom)
Me seguraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

I like that boom boom pow
Them chicks is jackin my style
They try to copy my swagger
I‚’m on that next shit now
Im so 3008
You so 2000 and late
I got that boom boom boom
That future boom boom boomLet me get it nowBoom boom boom

(Gotta get that) Boom boom boom(Gotta get that) Boom boom boom(Gotta get that) Boom boom boom(Gotta get that) Boom boom boom (That)Boom boom boom (Yeah)Boom boom boomBoom boom boom
EU NãO sei o que é uma balada a 3 anos , mas q se daneeeeeeee ! Eu sou feliz e mais nada !
Imaginam se me soltam na balada ????? Internaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

I´m on that supersonic boom
Ya’ll hear that spaceship zoom
When when I step inside the room them girls go ape-shit , uh
Ya’all stuck on super A-Shit
That low-fi stupid a bit
Im on that HD flat
This beat go boom boom pow

Im a beast when you turn me on
Into the future cybertron
Harder, faster, better, stronger
Makes them ladies extra longer, cuz
We got the beat that bounce
We got the beat that pow
We got the beat that 808
That the boom boom in your town
People in the place
If you wanna get downPut your hands in the air
Will I amdrop the beat now
Yep yep
I be rockin the beats (Yep, yep)
I be rockin the beats (Yep yep yep, yep)
Uh-uh
Here we go, here we go
Satellite radio
Yall getting hit with (Boom boom)Beats so big
Im steppin on leprechauns
Shitin on yall you with the (Boom boom)
Shitin on yall you with the (Boom boom)Shitin on yall you with the…This beat be bumpin bumpin
This beat go boom boom
Let the beat rockLet the beat rockLet the beat rock
This beat be bumpin bumpin
This beat go boom boom

[Fergie]I like that boom boom pow
Them chick is jackin my style
They try copy my swagger
Im on that next shit now
Im so 3008
You so 2000 and late
I got that boom boom boom
That future boom boom boom
Let me get it now
Boom boom boom(Gotta get that) Boom boom boom(Gotta get that) Boom boom boom(Gotta get that) Boom boom boom(Gotta get that) Boom boom boom (Yeah)Boom boom boom (Yeah)Boom boom boomBoom boom boom


Seguraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Peãoooo!!!
Qual vai ser a Desculpa hoje?????????????????????
Mexa-seeeeeeeeeeeeeeeeeee !
78.9 Xôooooooooooo casa dos 79
Uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Eu chego lá nos 69
E vamuuuqvamuuuuuuuuuuuuuuuu!
Depois eu voltooooooooooooooooooo !

7 Surtadinhos Incentivos!:

Lili Fly disse...

Aeeee perdeu que animaçããão!!!Huhuhua vc é uma graaça meniina!Ta faltando perder quanto para chegar a sua meta?Bjuuuu

Estela disse...

E isso ai ... animação sempre!!
Parabéns por mais esta conquista..bj!!
Bom fim de semana prolongado!!

Sibele disse...

Uhullllllllllllllllll!Essa mulher tá com tudo e não da prosa!Uhllllllllllll!Vou fazer um intensivão aki daki a pouco tu me alcança!!!
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Bjussss

ADRIANE disse...

oii nossa karen vc eh mto p cima! saiba q vc é minha inspiração para continuar pois vc ja conseguiu perder mtos kilos eu as vezes penso no tanto q eu tenho q perder e as vezes me da um desanimo mais passa mto rapido pq qndo as roupas começarem a afrouxar eh q vou ver a recompensa do meu esforço e como vc praticamente começou c o msmo peso q eu entao vejo q eh possivel! eu sempre liberava nos fins de semana mais isso acabava c a minha dieta pois dps nao conseguia voltar p ela mais hje sabado acordei animada e nao vou sair da dieta!! um bju e um otimo fds!

line disse...

uhuuuuu parabénsssss! vamos que vamos .motivaçao 1.000

Kryka disse...

ARRIBA.....to feliz demais vo fica locona ahahahahahaha SAÌ, SAÌ SAÌ SAÌ da casa dos 88. a Akemi que se cuide(Minas vai tremer)vamo lá gente se liga na tomada da Karen, essa mulher agita mesmo...

Gabi Cals disse...

é isso aeeeeeeeeeeeeeeee, gosto da sua animação! bjuuuusssss